مصاحبه آرشیو خبر ها
مدیر یووه : الگری درگیر سناریوهای آینده ی یوونتوس است

مدیر یووه : الگری درگیر سناریوهای آینده ی یوونتوس است

اسکانوینو مدیر ارشد باشگاه یوونتوس در مصاحبه با اسکای تاکید کرد که مکس الگری سرمربی فصل بعد تیم یوونتوس خواهد بود و آنها تغییری بر روی نیمکت خود نخواهند داشت.

 

آیا آلگری فصل آینده سرمربی یوونتوس خواهد بود؟

 

الگری قبلا هرگز در بحث نبوده است، درگیر سناریوهای آینده است، از مدیریت بخش ورزشی گرفته تا بازار نقل و انتقالات گرفته تا سازماندهی در چارچوب اقتصادی ― مالی باشگاه، که هنوز تا حدودی پیچیده است. از دیدگاه در جلسات، ما همیشه در تماس روزانه بوده ایم و مشکلی نبوده است، در مذاکرات حق وتو وجود دارد که برخی از آنها به نفع تیم و باشگاه حمایتی بوده است و در ماه های اخیر با هم این طوفان و روابطمان را پشت سر گذاشتیم. نوعی طوفان وجود داشت که در آن خوب کار کردیم، نه تنها از نظر عملکرد در زمین، که می توانست در برخی موارد بهتر بود، اما در نهایت منجر به کسب مقام سوم جدول رده بندی در زمین شد و یک قدم تا فینال برای دو قهرمانی.

 

از اینکه برای دومین سال متوالی بدون عنوان نتایج را به هواداران می گویید چه احساسی دارید؟

 

ما نارضایتی آنها را درک می کنی. ما از یک دوره موفقیت فوق العاده آمده ایم و رضایتی را که می خواستیم نداشته ایم. باید پایمان را روی زمین نگه داریم و به این موضوع فکر کنیم. ما دوباره برای بهتر شدن و موفقیا تلاش خواهیم کرد.

 

مدیر ورزشی تیم:

 

دو روز پس از انتصاب من و فررو، ما خود را با 15 امتیاز جریمه دیدیم و مدیر ورزشی کروبینی تعلیق شد. با انتصاب فرانچسکو کالوو به عنوان مدیر ارشد فوتبال و ارتقای جووانی مانا از نسل بعدی یک کارگروه اضطراری تشکیل دادیم. که خیلی خوب کار کرد. شاید مثبت ترین نتیجه در این مرحله عملکرد جیووانی باشد که برخی از بازیکنانی که از نسل بعدی به تیم اصلی منتقل شدند نشان دادند که او مهارت بالایی دارد و از امروز او کسی خواهد بود که مسئولیت 100% مراحل نقل و انتقالات که در ماه های آینده در انتظار ما هستند را بر عهده می گیرد و بخش عمده ای از بخش اداری را به کالوو واگذار کنیم.

 

با این حال، نام جنتولی ماه‌هاست که بر سر زبانها افتاده است: آیا این امکان وجود دارد؟

 

جینتولی هنوز با ناپولی قرارداد یک ساله دارد و عادلانه نیست که اظهار نظر بیشتری کنیم. ما برای حرکت به آینده نیاز به نکات محکمی داریم و عدم اطمینان را پشت سر می گذاریم. سناریوهای ناامن در حال حاضر در ارزیابی ما نیستند.

 

بسیاری از بازیکنان مهم و سایر بازیکنان قرضی وجود دارند: چگونه با آنها برخورد می شود؟

 

باید شرایط همه ی بازیکنان به خوبی بررسی شود و سپس تصمیم بگیریم.

 

مسائل را چگونه ارزیابی می کنید؟

 

در آن زمان که من و فررو وارد یک طوفان دادگاه شدیم، ما مجبور شدیم پس از تجدید نظر پرونده عایدی سرمایه را ببندیم و پس از آن هنوز پرونده باز در مورد مانور حقوق وجود داشت. نکته مهم این است که این وضعیت را ببندیم که بدیهی تلقی نمی شد و در نهایت این کار را انجام دادیم.

 

چگونه دنیای فوتبال را پیدا کردی؟

 

من دنیای بسیار هیجان انگیزی را پیدا کردم که به انرژی زیادی نیاز دارد، با حرفه ای بودن و جنبه رقابتی بسیار قوی. عناصری که در شرکت های دیگر نیز وجود دارند، اما فکر می کنم در فوتبال چیزی است که همیشه باید با شدت زیاد مدیریت شود. برای کسب بیشترین نتیجه.

 

آینده یوونتوس: آن را چگونه می بینید؟

 

من آینده ای پر از تعهد بزرگ و کار بزرگی را می بینم که با فروتنی و انتقاد از خود، با هدف پیشرفت و محکم نگه داشتن پاهای خود بر روی زمین انجام می شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: